Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Zastanówcie się porządnie nad reklama. Ja po 8 latach wróciłem na pl i przypadkiem wbilem zobaczyć co się dzieje, a tu takie zdziwko. Fajnie jakby większą ilość starych graczy sie dowiedziała, że rusza balmorka.
  3. Jak nie bedzie ludzi to nie bedzie rozgrywki, nikt majac do wyboru startujacy serwer tydzien po was, ktory bedzie mial minimum 2k online a wasz, ktory bedzie swiecil pustkami nie wybierze balmory.
  4. I sprawa jeszcze taka mala. Jak wyglada mozliwosc doladowania is zagranica? Paypal dostepny?
  5. Każdego chyba boli ten brak reklamy. Co wam szkodzi odezwać się do paru jupiterów żeby zrobili ogólną prezentacje, nikt tu nie mówi o 30odcinkowych seriach po prostu jeden film. Co z tego że serwer jest samą marką w sobie, jak nikt nie jest na bieżąco i nie ma pojęcia że takie coś startuje Jak dla mnie i większości zapalonych graczy to strzał w kolano. Nie zaboli to kieszeni, a nawet wręcz przeciwnie może ją tylko polepszyć. Ale to nie jest mój serwer, tylko wasz. Zrobicie to co uważacie za słuszne
  6. Witam, postarajcie sie o reklame. Zwerbujcie stara gwardie graczy z poczatkow S1-moze ktos jeszcze ma ochote popykac w metka. Ja osobiscie dam szanse serwerowi. Kto ma ochote odswiezyc stare znajomosci internetowe, to zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, fifig, adolfik
  7. Nie ważne ile osób będzie, dla mnie liczy się dobra rozgrywka. Jeśli się serwer przyjmie to po tygodniu, dwóch przyjdą kolejni. Na pewno nie poprzestaniemy na samym starcie. Do tego brak reklamy na YouTube gdzie tematyka Metin2 jest wycinana i banowana nie sprzyja rozwojowi... Czasy zaczęły być ciężkie, a serwerów w jednym miesiącu startuje więcej jak kiedyś przez pół roku.
  8. Z taka "Reklama" to nie wiadomo czy bedzie 500os xd
  9. Ostatni tydzień
  10. @Bambus3kI to mi się podoba, patrzycie na graczy co im pasuje a co nie. Wielki + ;) A co do itemshopa pytanie ogólne na które zresztą już odpowiedziałeś
  11. Zobaczymy w "praniu" jak będzie z katakumbami. Limit jest/nie jest potrzebny. Na pewno zostanie to zmienione gdy gdy większość graczy będzie za tak. Reklama już się pojawiła, na pewno dojdzie kilka osób, gdy serwer ruszy bez problemu. Zaczarowania wypadają z Metinów/Bossów i to od pierwszych poziomów. A co do IS, to zależy o co pytasz, bo wszystkie ceny zaniżyliśmy.
  12. @Bambus3kChodzi o przerwy 30min. które moim zdaniem nic nie wnoszą na serwer Jaki jest sens robienia kozackiej postaci jak i tak te 30min musisz przeczekać. wiem że teraz każdy będzie pisał że szybciej bedzie robiony ect. Nie w tym rzecz, chodzi o sam fakt czekania, w pewnym sensie to "zabraniane" a nikt nie lubi jak się czegoś zabrania Mnie osobiście to odtrąca od serwera, ale czekam. Mam jeszcze kilka małych podstawowych pytań -co będzie z reklamą? -jak wygląda sytuacja ze zmiankami (ile ich bedzie) -jak drogi itemshop? I jeszcze takie małe wtrącenie, a raczej proźba. Nie dodawajcie tylu rzeczy naraz, nie lepiej wdrażać poźniej takie rzeczy np. pet (1/3skillowy) tylko przykład. To już wszystko, widzimy się na starcie ;)
  13. To nie te czasy, że po jednym filmie u fubu będzie 1k online
  14. czemu nie ma żadnej reklamy?
  15. O który limit chodzi 1h na wykonanie wyzwania, czy 30 minut na oczekiwanie ponownego wejścia? Tylko, że na S1 nie było Rad Pustelnika i Zwojów Egzorcyzmu, a to wiele zmienia.
  16. @Bambus3kMam takie małe pytanie. Dlaczego np. Piekielne Katakumby są z limitem czasowym Nie rozumiem tego posunięcia, wytłumacz mi proszę..
  17. @Itsu Chodzi mi o bonusy "Diabły, potwory" mogliby dać za to np. kryta
  18. Uważam, że system 1 KU i wzrost o 1 stopień skilla (czyli jak na S1) byłby przyjemniejszą formą niż zabawa z 55 KU
  19. To niezła mityczna alchemia
  20. Będzie mityczna alchemia> :D
  21. no dobra widzimy sie na starcie :)
  22. Powodzonka wszystkim życzę oby serwer stał jak najdłużej
  23. Itsu

    Prezentacja Serwera

    Też nie jestem fanem likana ale został on zbalansowany i działa na niego bonus na sztylety także nie jest aż tak źle, a jaki problem widzisz w bonusach pvp?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
  • Dodaj nową pozycję...