Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 18.08.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Balmora, 10.09.2019 Tytułem wstępu ... chcielibyśmy Wam przedstawić reaktywację ostatniej osłony Balmory, która miała miejsce na przełomie 2016/2017 roku. Serwer cieszył się sporym zainteresowaniem graczy, jednak przez nasze niedopatrzenia w kodzie oraz po raz pierwszy rzucenie się na głęboką wodę z plikami źródłowymi, sporymi modyfikacjami mieliśmy ogromne problemy ze stabilnością. Dodatkowo bardzo duży napływ ludzi nie sprzyjał nam w pracy lecz powodował, że serwer dodatkowo był przeciążony. Przez całą sytuację nieuniknione było zrażenie się do nas graczy. Mogliśmy nie ryzykować i skorzystać z gotowych rozwiązań, jednak woleliśmy rozszerzyć i postawić na rozgrywkę na najwyższym poziomie. Dziś bogatsi o wcześniejsze doświadczenia możemy stwierdzić, że nic nas nie powinno zaskoczyć, a start gry jest tylko formalnością, bez jakichkolwiek opóźnień. Więc, zapraszamy do prześledzenia całej prezentacji i zagłębienia się w szczegóły rozgrywki. ... życzymy miłej lektury! 20 września 2019 18:00 18 września 2019 18 września 2019 Typ serwera: Medium Max. poziom postaci: 105 Max. poziom zwierzaka: 105 Max. punkty statystyk: 90 Max. kamienie duszy: +4 Ilość stron w ekwipunku: 5 Dostępne klasy postaci: 5 Dostępne Królestwa: 3 Dostępne kanały gry: 4 Sklepy Offline: Tak Siódma i ósma umiejętność: Tak Szósty i siódmy bonus: Nie Bonusy Serwerowe: 200% Doświadczenie Przedmioty Yang Strona - https://balmora.pl/ Forum - https://forum.balmora.pl/ FB - https://www.fb.com/wwwbalmorapl/ TS3 - TS3 ForGame.pl Na początek gry otrzymujemy założony ekwipunek +5, Skrzynię Wizualizacji . Dodatkowo nasz serwer wzbogacony jest o system Skrzyń Ucznia . Możemy je otwierać co 10 poziomów, począwszy od pierwszego. Zawartość kolejnych Skrzyń Ucznia do indywidualnego wglądu na serwerze. Wspomnę tylko, że za pomocą kombinacji klawiatury CTRL + PPM* możemy otworzyć podgląd przedmiotów zawartych w skrzyni. Tyczy się to wszystkich skrzyń na serwerze. PPM* - Prawy przycisk myszy. ... Wizualizacja Postaci Skrzynia Wizualizacji pozwala na przebranie w ciekawy sposób naszej postaci startowej, aby odróżniać się od innych graczy rozpoczynających przygodę na naszym serwerze. Wszystkie kostiumy, zwierzaki, nakładki posiadają te same bonusy. Żaden z setów nie jest faworyzowany, liczy się tylko wygląd. Bonusy, które otrzymamy: Silny przeciwko potworom +5% Szybkość poruszania się +20% Magiczny/krótkodystansowy atak +5% Do wyboru mamy: Fryzurę, Kostium, Broń, Wierzchowca, Zwierzaka. Jednoręczne Bojowy Miecz +9 (Poz. 65) Atk. 237 - 277 Miecz Trytona +9 (Poz. 80-90) Atk. 290 - 335 Silny przeciwko Diabłom +12% Silny przeciwko Ludziom +12% Miecz Zodiaku +9 (Poz. 90-105) Atk. 403 - 457 Silny przeciwko Ludziom +12% Silny przeciwko Potworom +5% Dwuręczne Partyzana +9 (Poz. 65) Atk. 273 - 321 Ostrze Słońca +9 (Poz. 80-90) Atk. 326- 374 Silny przeciwko Diabłom +12% Silny przeciwko Ludziom +12% Glewia Zodiaku +9 (Poz. 90-105) Atk. 417 - 498 Silny przeciwko Ludziom +12% Silny przeciwko Potworom +5% Łuki Olbrz. Łuk Żółt. Smoka +9 (Poz. 65) Atk. 324 - 430 Olbrz. Łuk Diabła +9 (Poz. 80-90) Atk. 410- 470 Silny przeciwko Diabłom +12% Silny przeciwko Ludziom +12% Łuk Zodiaku +9 (Poz. 90-105) Atk. 487 - 687 Silny przeciwko Ludziom +12% Silny przeciwko Potworom +5% Sztylety Nóż Błyskawicy +9 (Poz. 65) Atk. 211 - 223 Bezduszny Nóż +9 (Poz. 80-90) Atk. 275- 300 Silny przeciwko Diabłom +12% Silny przeciwko Ludziom +12% Sztylet Zodiaku +9 (Poz. 90-105) Atk. 421 - 451 Silny przeciwko Ludziom +12% Silny przeciwko Potworom +5% Klinga Sura Miecz Szponu Ducha +9 (Poz. 65) Atk. Mag. 227 - 247 Święty Miecz +9 (Poz. 80-90) Atk. Mag. 260- 280 Silny przeciwko Diabłom +12% Silny przeciwko Ludziom +12% Ostrze Zodiaku +9 (Poz. 90-105) Atk. Mag. 399- 414 Silny przeciwko Ludziom +12% Silny przeciwko Potworom +5% Dzwony Dzwon Nieba i Ziemi +9 (Poz. 65) Atk. 162 - 198 Dzwon Szczęki Smoka +9 (Poz. 80-90) Atk. 275- 310 Silny przeciwko Diabłom +12% Silny przeciwko Ludziom +12% Dzwon Zodiaku +9 (Poz. 90-105) Atk. 391- 419 Silny przeciwko Ludziom +12% Silny przeciwko Potworom +5% Wachlarze Wachlarz Zbawienia +9 (Poz. 65) Atk. Mag. 185- 205 Wachlarz Demona +9 (Poz. 80-90) Atk. Mag. 245- 265 Silny przeciwko Diabłom +12% Silny przeciwko Ludziom +12% Wachlarz Zodiaku +9 (Poz. 90-105) Atk. Mag. 360- 440 Silny przeciwko Ludziom +12% Silny przeciwko Potworom +5% Szpony Szpon Skarabeusza +9 (Poz. 65) Atk. 139 - 165 Zielony Wilczy Kieł +9 (Poz. 80-90) Atk. 302- 335 Silny przeciwko Diabłom +12% Silny przeciwko Ludziom +12% Szpon Zodiaku +9 (Poz. 90-105) Atk. 372- 415 Silny przeciwko Ludziom +12% Silny przeciwko Potworom +5% Wojownik Zbroja z Czarnej Stali +9 (Poz. 66-70) Obrona 144 Odporność na Magię: 20% Zbroja z Nieb. Stali +9 (Poz. 80-90) Obrona 244 Odporność na Magię: 20% Regeneracja PŻ: +40% Zbroja Zodiaku +9 (Poz. 90-105) Obrona 320 Odporność na Magię: 20% Max PŻ: +800 Ninja Ubranie z Czarnej Stali +9 (Poz. 66-70) Obrona 144 Odporność na Magię: 20% Ubranie Nieb. Smoka +9 (Poz. 80-90) Obrona 244 Odporność na Magię: 20% Regeneracja PŻ: +40% Ubranie Zodiaku +9 (Poz. 90-105) Obrona 320 Odporność na Magię: 20% Max PŻ: +800 Sura Zbr. Płyt. Czar. Magi +9 (Poz. 66-70) Obrona 144 Odporność na Magię: 20% Zbroja Płytowej Aury +9 (Poz. 80-90) Obrona 244 Odporność na Magię: 20% Regeneracja PŻ: +40% Zbroja Zodiaku +9 (Poz. 90-105) Obrona 320 Odporność na Magię: 20% Max PŻ: +800 Szaman Czarna Szata +9 (Poz. 66-70) Obrona 144 Odporność na Magię: 20% Smocza Szata +9 (Poz. 80-90) Obrona 244 Odporność na Magię: 20% Regeneracja PŻ: +40% Szata Zodiaku +9 (Poz. 90-105) Obrona 320 Odporność na Magię: 20% Max PŻ: +800 Lycan Zbroja Nocnego Cienia +9 (Poz. 66-70) Obrona 144 Odporność na Magię: 20% Zbr. Strażnika Leśnego +9 (Poz. 80-90) Obrona 244 Odporność na Magię: 20% Regeneracja PŻ: +40% Pancerz Zodiaku +9 (Poz. 90-105) Obrona 320 Odporność na Magię: 20% Max PŻ: +800 Bransolety Bransoleta z Nieb. Łez +9 (Poz. 54) Szybkość Ataku +10% Szansa na cios krytyczny +10% Opaska Kryształu Niebios +9 (Poz. 100) Szansa na cios krytyczny +10% Odporność na Klasy: +5% Naszyjniki Naszyj. Z Nieb. Łez +9 (Poz. 54) Szybkość Zaklęcia +24% Szansa na cios przeszywające Uderzenie +20% Naszyj. Kryształu Niebios +9 (Poz. 100) Szybkość Zaklęcia +24% Szansa na cios przeszywające Uderzenie +20% Silny przeciwko Ludziom +5% Kolczyki Kolczyki z Nieb. Łez +9 (Poz. 54) Inteligencja +12 Szansa na cios krytyczny +5% Kolczyki Kryształu Niebios +9 (Poz. 100) Podstawowe statystyki: +14 pkt.* Szansa na cios krytyczny +5% Obrażenia Umiejętności: 5% *Podstawowe statystyki: +x pkt - Nowy bonus zwiększające podstawowe statystyki WIT/INT/SIŁ/ZR o określoną wartość punktów. Hełmy Wojownik Ninja Sura Szaman Lycan Maska Strachu +9 (Poz. 60) Obrona 89 Szansa na unik Strzały: 12% Orkowy Kaptur +9 (Poz. 60) Obrona 89 Szansa na Omdlenie 12% Maska Strachu +9 (Poz. 60) Obrona 89 12% obrażeń będzie odzyskanych do PE Kapelusz Kardynała +9 (Poz. 60) Obrona 89 Szansa na Omdlenie 12% Hełm Łaski Niebios +9 (Poz. 60) Obrona 89 Szansa na unik Strzały: 12% Hełm Mistrza Wojny +9 (Poz. 80) Obrona 99 Szansa na blok ciosów 10% Pajęczy Kaptur +9 (Poz. 80) Obrona 99 Szansa na blok ciosów 10% Magiczny Hełm +9 (Poz. 80) Obrona 99 Szansa na blok ciosów 10% Kapelusz Duszy +9 (Poz. 80) Obrona 99 Szansa na blok ciosów 10% Hełm Zielonego Lasu +9 (Poz. 80) Obrona 99 Szansa na blok ciosów 10% Hełm Dowódcy +9 (Poz. 100) Obrona 129 Szansa na blok ciosów 10% Magiczny/krótkodystansowy atak +8% Max PŻ: +800 Kaptur Zabójcy +9 (Poz. 100) Obrona 129 Szansa na blok ciosów 10% Magiczny/krótkodystansowy atak +8% Max PŻ: +800 Oblicze Wyroczni +9 (Poz. 100) Obrona 129 Szansa na blok ciosów 10% Magiczny/krótkodystansowy atak +8% Max PŻ: +800 Korona Niebios +9 (Poz. 100) Obrona 129 Szansa na blok ciosów 10% Magiczny/krótkodystansowy atak +8% Max PŻ: +800 Hełm Zmierzchu +9 (Poz. 100) Obrona 129 Szansa na blok ciosów 10% Magiczny/krótkodystansowy atak +8% Max PŻ: +800 Tarcze Tarcza Tytanów +9 (Poz. 81) Obrona 163 Odporność na Obrażenia Umiejętności 10% Tarcza Aureola +9 (Poz. 100) Obrona 193 Odporność na Obrażenia Umiejętności 10% Odporność na Klasy: +10% Buty Ekstazyjne Buty +9 (Poz. 47) Obrona 5 Szybkość Zaklęcia +10% Deszczowe Buty +9 (Poz. 51) Obrona 5 Szansa na uniknięcie Strzały: 10% Buty Feniksa +9 (Poz. 55) Obrona 5 Szansa na blok ciosów 10% Buty Ognistego Ptaka +9 (Poz. 59) Obrona 5 Szansa na Omdlenie 12% Buty Euforii +9 (Poz. 65-75) Obrona 10 Szybkość Zaklęcia +20% Kozaki Glorii +9 (Poz. 65-75) Obrona 10 Szansa na uniknięcie Strzały: 20% Buty Quilina +9 (Poz. 65-75) Obrona 10 Szansa na blok ciosów 20% Buty Zimorodka +9 (Poz. 65-75) Obrona 10 Obrona +20 Ogniste Buty +9 (Poz. 100) Obrona 30 Odporność na Obrażenia Umiejętności 10% Szansa na blok ciosów 15% Kowal Jae-Seon Kim pozwoli Nam na wytworzenie ekwipunku ostatniego stopnia (poziom 100) lecz posiadającego zaniżone bonusy, statystyki oraz brak możliwości dodania niektórych bonusów. Ekwipunek ten jest mniej cenny od przerabianego lecz równie efektywny dla graczy, którzy nie chcą przechodzić przez wszystkie szczeble ulepszania. Oprócz wytwarzania Broni i Zbroi możemy stworzyć również biżuterię klasową jak i pasy klasowe, a także dodatki do nich. Wykaz biżuterii znajduje się poniżej. Rubinowa Bransoleta +9 (Poz. 85) Szansa na odzyskanie PE: 5% Odporność na Wojowników: 10% Granatowa Bransoleta +9 (Poz. 90) Szansa na odzyskanie PŻ: 5% Odporność na Ninja: 10% Szmaragdowa Bransoleta+9(Poz. 95) Max PE: +500 Odporność na Sura: 10% Szafirowa Bransoleta +9 (Poz. 100) Max PŻ: +1800 Odporność na Szamanów: 10% Aleksandryt. Bransoleta +9 (Poz. 90) Szansa na odzyskanie PŻ: 5% Odporność na Likanów: 10% Rubinowy Naszyjnik +9 (Poz. 85) Zręczność +4 Silny przeciwko Wojownikom +10% Granatowy Naszyjnik +9 (Poz. 90) Witalność +4 Silny przeciwko Ninja +10% Szmaragdowy Naszyjnik +9 (Poz. 95) Inteligencja +4 Silny przeciwko Sura +10% Szafirowy Naszyjnik+9 (Poz. 100) Siła +4 Silny przeciwko Szamanom +10% Aleksandryt. Naszyjnik +9 (Poz. 90) Inteligencja +4 Silny przeciwko Likanom +10% Rubinowe Kolczyki +9 (Poz. 85) Inteligencja +14 Max PE: +350 Odporność na Obr. Umiejętności: 5% Granatowe Kolczyki (Poz. 90) Zręczność +14 Max PŻ: +1650 Odporność na Obrażenia: 5% Szmaragdowe Kolczyki +9 (Poz. 95) Siła +14 Regeneracja PE: +28% Średnie Obrażenia: 5% Szafirowe Kolczyki +9 (Poz. 100) Witalność +14 Regeneracja PŻ: +28% Obrażenia Umiejętności: 5% Aleksandryt. Kolczyki +9 (Poz. 90) Witalność +14 Regeneracja PŻ: +28% Obrażenia Umiejętności: 5% Pas Króla +9 (Poz. 103) Dodatkowe sloty w EQ: +16 Silny przeciwko Wojownikom +5% Pas Mroku +9 (Poz. 103) Dodatkowe sloty w EQ: +16 Silny przeciwko Ninja +5% Pas Runiczny +9 (Poz. 103) Dodatkowe sloty w EQ: +16 Silny przeciwko Sura +5% Pas Niedźwiedzi+9 (Poz. 103) Dodatkowe sloty w EQ: +16 Silny przeciwko Szamanom +5% Pas Aleksandrytowy +9 (Poz. 103) Dodatkowe sloty w EQ: +16 Silny przeciwko Likanom +5% Bronie Zatruty Miecz +9 (Poz. 75) Atk. 237 - 277 Średnie Obrażenia: 59% / (-59%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Purpurowy Zatruty Miecz +9 (Poz. 80) Atk. 265 - 305 Średnie Obrażenia: 59% / (-59%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Silny przeciwko Potworom +5% Szansa na cios krytyczny +10% Miecz Żalu +9 (Poz. 75) Atk. 273 - 321 Średnie Obrażenia: 59% / (-59%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Purpurowy Mecz Żalu +9 (Poz. 80) Atk. 310 - 358 Średnie Obrażenia: 59% / (-59%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Silny przeciwko Potworom +5% Szansa na cios krytyczny +10% Stalowy Łuk Kruka +9 (Poz. 75) Atk. 280 - 380 Średnie Obrażenia: 59% / (-59%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Purpur. Stalowy Łuk Kruka +9 (Poz. 80) Atk. 338 - 438 Średnie Obrażenia: 59% / (-59%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Silny przeciwko Potworom +5% Szansa na cios krytyczny +10% Skrzydła Demona Chakr. +9 (Poz. 75) Atk. 220 - 229 Średnie Obrażenia: 59% / (-59%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Purpurowe Chakramy +9 (Poz. 80) Atk. 258 - 276 Średnie Obrażenia: 59% / (-59%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Silny przeciwko Potworom +5% Szansa na cios krytyczny +10% Lwi Miecz +9 (Poz. 75) Atk. 207 - 237 Średnie Obrażenia: 59% / (-59%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Purpurowy Lwi Miecz +9 (Poz. 80) Atk. 250 - 280 Średnie Obrażenia: 59% / (-59%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Silny przeciwko Potworom +5% Szansa na cios krytyczny +10% Bambusowy Dzwon +9 (Poz. 75) Atk. 209 - 245 Średnie Obrażenia: 59% / (-59%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Purpur. Bambusowy Dzwon +9 (Poz. 80) Atk. 249 - 285 Średnie Obrażenia: 59% / (-59%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Silny przeciwko Potworom +5% Szansa na cios krytyczny +10% Kolczasty Szpon +9 (Poz. 75) Atk. 217 - 249 Średnie Obrażenia: 59% / (-59%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Purpur. Kolczasty Szpon +9 (Poz. 80) Atk. 262 - 288 Średnie Obrażenia: 59% / (-59%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Silny przeciwko Potworom +5% Szansa na cios krytyczny +10% Zbroje Purpurowa Zbroja +9 (Poz. 80) Obrona 300 Odporność na Magię: 20% Odporność na Potwory: 10% Purpurowa Zbroja +9 (Poz. 80) Obrona 300 Odporność na Magię: 20% Odporność na Potwory: 10% Purpurowa Zbroja +9 (Poz. 80) Obrona 300 Odporność na Magię: 20% Odporność na Potwory: 10% Purpurowa Zbroja +9 (Poz. 80) Obrona 300 Odporność na Magię: 20% Odporność na Potwory: 10% Purpurowa Zbroja +9 (Poz. 80) Obrona 300 Odporność na Magię: 20% Odporność na Potwory: 10% Biżuteria Opaska Kryształu Duszy +9 (Poz. 80) Szybkość Ataku +15% Szansa na odzyskanie PŻ: 5% Naszyjnik Krysz. Duszy +9 (Poz. 80) Szybkość Zaklęcia +28% Szansa na odzyskanie PŻ: 10% Kolczyki Krysz. Duszy (Poz. 80) Siła +14 Max PŻ: 1850 Pas Duszy (Poz. 80) Silny przeciwko Potworom +5% Buty Buty Oceanu +9 (Poz. 80) Obrona 30 Silny przeciwko Potworom +5% Szansa na blok ciosów 15% Wszystkie przepustki zostały przyporządkowane do jednej grupy oraz posiadają specjalny opis. Niektóre przepustki (nawet na ten sam rajd) mogą różnić się od siebie i posiadać dodatkowo czas widoczny na zdjęciu. Lokalizacja: Dolina Seungryong Przepustka: Orkowa Mapa Wymagany Poziom: 30 - 50 Lv. Ilość osób w grupie: 2 - 3 Każdy musi posiadać przepustkę: Nie Czas na pokonanie wyzwania: 30 minut Czas do ponownego wejścia: 30 minut* * - czas jest odliczany w momencie opuszczenia dungeonu. Lokalizacja: Świątynia Hwang Przepustka: Pokonanie Metina Twardości Wymagany Poziom do V piętra: 40 Lv. Wymagany Poziom od VI piętra: 75 Lv. Ilość osób w grupie: Brak Czas na pokonanie wyzwania: 20 min. na IV piętrze Czas do ponownego wejścia: Brak Lokalizacja: Loch Pająków Poz.3 Przepustka: Pajęczy Klucz Wymagania: - Poziom postaci 50 Lv. - Ukończenie misji "Nowe niebezpieczeństwo" Ilość osób w grupie: 2-8 Każdy musi posiadać przepustkę: Tak Czas na pokonanie wyzwania: 20 min Czas do ponownego wejścia: 1 godz.* * - czas jest odliczany w momencie wyjścia z dungeonu. Lokalizacja: Świątynia Hwang Przepustka: - Parter: Brak - II Piętro: Klucz Kryształu Duszy* - III Piętro: Zasuszona Głowa - VI Piętro: Upiorny Totem* Wymagania: - Poziom postaci 75Lv. - Pokonanie: (zalicza grupie) "Umarłego Rozpruwacza" Ilość osób w grupie: 2-8 Każdy musi posiadać przepustkę: Tak Czas na pokonanie wyzwania: 1 godz Czas do ponownego wejścia: 30 min.* * - czas jest odliczany w momencie opuszczenia dungeonu. * - przedmiot wypada podczas wykonywania dungeonu. Lokalizacja: Grota Wygnańców Poz.2 Przepustka: Kręty Klucz (x3) Wymagany Poziom: 75 Lv. Ilość osób w grupie: Brak Każdy musi posiadać przepustkę: Tak Czas do wejścia: - 1 godz dla nowej grupy* - 4 godz. dla poprzedniej grupy* * - Smok pojawia się co 1 godz dla wszystkich graczy. Grupa, która była na smoku musi odczekać dłuższy okres czasu. Lokalizacja: Góra Sohan Przepustka: Lodowy Klucz Wymagania: - Poziom postaci 80 Lv. - Szaman Smok na VII piętrze Ilość osób w grupie: 2 - 8 Każdy musi posiadać przepustkę: Tak Czas na pokonanie wyzwania: 1 godz. Czas do ponownego wejścia: 1 godz.* * - czas jest odliczany w momencie opuszczenia dungeonu. Lokalizacja: Doyyumhwaj (piekło) Przepustka: Przepustka Twierdzy Wymagania: - Poziom do wejścia 90 Lv. - Poziom do komnaty 100 Lv. - Ukończenie misji fabularnych Ilość osób w grupie: 2 - 8 Każdy musi posiadać przepustkę: Tak Czas na pokonanie wyzwania: 1 godz. Czas do ponownego wejścia: 1 godz.* * - czas jest odliczany w momencie opuszczenia dungeonu. Przekreślone opcje zostały finalnie wyłączone, nie są wymagane. Zadania Kolekcjonerskie ze stałymi bonusami dostępne są od 30 poziomu postaci. System został przepisany na nowo dlatego teraz odbieramy je za pomocą panelu w ekwipunku, przycisk z literką B - Biolog lub kombinacja klawisz CTRL + Y. W widocznym panelu po najechaniu kursorem mamy szczegółowe informacje o pochodzeniu przedmiotu. Możemy również oddawać poszukiwane przedmioty bez konieczności udawania się do Kolekcjonera - Biologa. Dodatkowo po zakończonych badaniach i wybraniu bonusu (jeśli taka możliwość istnieje, misje 92+) mamy pełen wgląd aktywnych bonusów i wynoszących wartości. Opcja ta jest również dostępna w Menu bocznym, pod przyciskiem: Szczegółowa Tablica Statystyk . Do 60 poziomu Biologa w przypadku złej jakości przedmiotu nie narzuca nam dodatkowego limitu czasowego. Przy niektórych misjach otrzymujemy również skromny podarunek jedną ze szkatułek: z których możemy między innymi zdobyć specjalną Rękawicę Złodzieja (3h)lub Pierścień Doświadczenia (3h) Dostępne również są dwa przedmioty wspomagające badania: Eliksir Poszukiwacza - zwiększa szansę na pomyślne przyjęcie przedmiotu. Eliksir Odkrywcy - usuwa czas oczekiwania na kolejne przyjęcie przedmiotu. Wykaz Misji Poziom Wygląd Nazwa Ilość Czas Bonus Lv. 30 Zęby Orka 10 20 min. Szybkość Ruchu +10% Lv. 40 Księgi Klątw 15 20 min. Szybkość Ataku +5% Lv. 50 Pamiątki po Demonie 15 20 min. Obrona +60 Lv. 60 Matowe Lody 20 20 min. Wartość Ataku +50 Lv. 70 Konary Zelkova 25 40 min. Obrona +10% Lv. 80 Certyfikaty Tugyisa 30 40 min. Szybkość Ataku +6% Wartość Ataku +10% Lv. 85 Czerwone Konary 40 1 godz. Odporność na Klasy +10% Lv. 90 Notatki Przywódców 50 1 godz. Silny przeciwko Ludziom +10% Lv. 92 Klejnoty Zawiści 10 2 godz. Max PŻ +1000* Punkty Obrony +120* Punkty Ataku +51* Punkty Ataku Magicznego +51* Lv. 94 Klejnoty Mądrości 20 2.5 godz Max PŻ +1250* Punkty Obrony +140* Punkty Ataku +60* Punkty Ataku Magicznego +60* Lv. 96 Klejnoty Wierności 30 3 godz Max PŻ +1500* Punkty Obrony +160* Punkty Ataku +70* Punkty Ataku Magicznego +70* Lv. 100 Diamentowa Esencja 30 4 godz Obrażenia Umiejętności +8%* Średnie Obrażenia +8%* * - Możliwość wybrania jednego z oferowanych bonusów. Każda postać posiada 6 podstawowych umiejętności do rozwijania oraz jedną z 2 dodatkowych tzw. 7 lub 8 umiejętność, o których za chwilę. Gdy osiągniemy 5 poziom postaci automatycznie pojawi się okno Wyboru Profesji.* * - Na chwilę obecną Likan nie posiada takiej możliwości, lecz trwają prace nad profesją Mocy Księżyca. 17 M1 Każda umiejętność, która osiągnie 17 punktów przechodzi na stopień M1. M1 G1 Wymagane jest 55 Ksiąg Umiejętności. Szansa na pomyślne przeczytanie wynosi 35%. Losowy czas na ponowne przeczytanie od 30 ~ 60 min. Zwój Egzorcyzmu - likwiduje czas na ponowne przeczytanie Księgi Umiejętności. Rada Pustelnika - zwiększa szansę z 35% do 100% na pomyślne przeczytanie Księgi Umiejętności . G1 P Wymagane jest 10 Kamieni Duchowych Szansa na pomyślne przeczytanie wynosi 10% ~ 33.(3)%. Czas na ponowne przeczytanie to 2 godz. Nauki skutkuje odebraniem odpowiedniej ilości Punktów Rangi. Rada Pustelnika - podwaja dwukrotnie szansę na pomyślne przeczytanie Kamienia Duchowego. (ex. 15% na 30%) Zwój Egzorcyzmu - nie działa na Kamienie Duchowe. Tęczowy Kamień - działa jak Kamień Duchowy lecz nie posiada limitu czasowego. Dostępne są dwie dodatkowe umiejętności pasywne. Każdy gracz będzie mógł rozwinąć tylko jedną do poziomu P.* Podręcznik Dopalacz Pozwala na wybranie umiejętności ofensywnej. Podręcznik Riposta Pozwala na wybranie umiejętności defensywnej. Zwój Zmiany Treningu Pozwala na ponowne wybranie umiejętności. * - Istnieje możliwość rozwinięcia dwóch pasywnych umiejętności, natomiast należy zrezygnować z jednej podstawowej. (ofensywna) 17 M1 lub (defensywna) 17 M1 Każda umiejętność, która osiągnie 17 punktów przechodzi na stopień M1. Brakujące Punkty Umiejętności otrzymujemy na 105 poziomie. (ofensywna) M1 G1 lub (defensywna) M1 G1 Wymagane jest 55 Ksiąg Riposty lub Ksiąg Dopalacza . Szansa na pomyślne przeczytanie wynosi 35%. Losowy czas na ponowne przeczytanie od 30 ~ 60 min Losową księgę możemy zdobyć z Skrzyni Ksiąg Riposty lub Skrzyni Ksiąg Dopalacza . (ofensywna) G1 P lub (defensywna) G1 P Wymagane jest 10 Kamieni Duchowych+. Szansa na pomyślne przeczytanie wynosi 10% ~ 33.(3)%. Czas na ponowne przeczytanie to 2 godz. Każda próba nauki skutkuje odebraniem odpowiedniej ilości Punktów Rangi. Rada Pustelnika - podwaja dwukrotnie szansę na pomyślne przeczytanie Kamienia Duchowego. (ex. 15% na 30%) Zwój Egzorcyzmu - nie działa na Kamienie Duchowe+. Oprócz podstawowych pasywnych umiejętności pojawiło się kilka nowych. Kowalstwo Umiejętność podnosząca Twojego LifeHack'a w ulepszaniu. Metinologia Umiejętność zwiększająca obrażenia zadawane w Metiny. Bossologia Umiejętność zwiększająca obrażenia zadawane w Bossy Max Poziom: 10 Szansa na pomyślne ulepszenie: 5% Szansa na wybór kowala w DT: 100% Max Poziom: 20 Silny przeciwko Metinom: +10% Max Poziom: 20 Silny przeciwko Potoworom: +10% Księga Kowalstwa - możliwość zdobycia wyłącznie w Wieży Demonów. Księga Metinologi - możliwość zdobycia wyłącznie z Metinów od 80 poziomu kamienia. Księga Bossologii - możliwość zdobycia wyłącznie z Bossów od 80 poziomu potwora. System jeździectwa został odświeżony. Od teraz możemy osiągnąć maksymalnie 30 poziom konia. Medale czytamy jak Księgi Umiejętności, które znikają po przeczytaniu. Zwykły Koń | Koń Bojowy Koń Bojowy | Koń Militarny Koń Militarny | Koń Orężny Przedmiot szkoleń: Medal Konny Szansa na przyjęcie: 45% Czas oczekiwania: 2 godz. Przedmiot szkoleń: Medal Konny Szansa na przyjęcie: 45% Czas oczekiwania: 6 godz. Przedmiot szkoleń: Złoty Medal Konny Szansa na przyjęcie: 35% Czas oczekiwania: 12 godz. Wspomniany wyżej Złoty Medal Konnymożemy wytworzyć u Stajennego. Srebrny Certyfikat - pozwala na awansowanie dotychczasowego poziomu Twojego konia na, Konia Bojowego. (poziom 11) Złoty Certyfikat - pozwala na awansowanie dotychczasowego poziomu Twojego konia na Konia Militarnego. (poziom 21) Diamentowy Certyfikat - pozwala na awansowanie dotychczasowego poziomu Twojego konia na Konia Orężnego. (poziom 30) Kamienie Duszy możemy ulepszać tylko do +4. Oprócz standardowych Kamieni Dusz istnieją również nowe, po 4 dla każdego typu. Kamień Duszy Antymagii+4 Niweluje Antymagię przeciwnika +8% ( Broń ) Kamień Duszy Ataku+4 Niweluje Antymagię przeciwnika +8% ( Broń ) Kamień Duszy Obrażeń+4 Średnie obrażenia: +6% ( Broń ) Kamień Duszy Umysłu+4 Obrażenia Umiejętności: 8% ( Broń ) Kamień Duszy Antymagii+4 Niweluje Antymagię przeciwnika +8% ( Zbroja ) Kamień Duszy Ludzi+4 Odporność na Klasy : 7% ( Zbroja ) amień Duszy Krwi+4 Szansa na odzyskanie PŻ: 5% ( Zbroja ) Kamień Doświadczenia+4 Szansa na Bonus DOŚ: 25% ( Zbroja ) Kamień Duszy Siły+4 Siła: +8 ( Hełm ) Kamień Duszy Mądrości+4 Inteligencja: +8 ( Hełm ) Kamień Duszy Wigoru+4 Zręczność: +8 ( Hełm ) Kamień Witalności+4 Witalność: +8 ( Hełm ) Kamień Duszy Siły+4 Max PŻ: +1200 ( Tarcza ) Kamień Duszy Absorpcji+4 7% obrażeń będzie absorbowanych do PŻ ( Tarcza ) Kamień Duszy Szybkości+4 Szybkość Ataku +5% ( Tarcza ) Kamień Duszy Powtórki+4 Szybkość Zaklęcia: +7% ( Tarcza ) Kamienie Duszy do Hełmu i Tarczy można wkładać tylko w przedmiotach od 100 poziomu. W początkowej fazie gry w/w Kamienie Dusz nie będą występować. Bronie i Zbroje od 100 poziomu posiadają dodatkowy 4 slot na Kamień Duszy. Zwój Korekcji - pozwala na wyjęcie ostatniego poprawnie włożonego Kamienia Duszy. Zwój Korekcji+ - pozwala na wyjęcie wybranego Kamienia Duszy. Skrzynia Duszy - pozwala na wymianę 50x dowolnych zebranych w niej Kamieni Duszyna 100x Peleryn Męstwa . (Podgląd Zwoju Korekty+) Poniżej krótko zostaną przedstawione najważniejsze systemy na serwerze. System jest darmowy, można go otworzyć z poziomu Menu bocznego za pomocą przycisku Prywatny Sklep . Istnieje też klasyczna możliwość zakupu Tobołui użycia go na jak w/w przycisku. Podczas tworzenia podajemy nazwę sklepu i wybieramy okres czasu z dostępnej listy. Potwierdzamy, sklep pojawia się przy postaci. ... Powodzenia ! :) Wyróżniamy trzy rodzaje Prywatnego Magazynu: Klasyczny (podstawowy) - Gracz jest sklepem, brak limitu czasowego. Offline (zaawansowany) - Gracz wystawia sklep na okres 6/9/12 godzin. Premium (rozszerzony) - Gracz może wystawić sklep na 24 godziny oraz ustawić unikalny wygląd Tytułu jak i Model sklepu. Szpula Kaszmiru - wymagana do opcji Premium i dostępna jest w Sklepie Premium oraz z najmocniejszych Boss'ów. Czas trwania do 30 dni. Podstawowe Informacje Aby wystawić sklep należy posiadać minimum 30 poziom postaci. Podświetlanie wystawianych przedmiotów. Zapisywanie cen. Informacje ogólne (położenie, zarobione yang, pozostały czas, statystyki) Modyfikacja sklepu z innych map.(edycja tytułu, dodawanie przedmiotów, modyfikacja przedmiotów i cen) Przenikanie, ukrywanie, zmienianie zasięgu sklepu. Poszerzenie sklepu z 45 do 90 pul. Możliwość wystawienia tylko jednego sklepu offline na postać. Wypłata zarobionych Yang w każdej chwili. Potwierdzenie kupna w przypadku, gdy na sklepie jest przedmiot tańszy od wybranego. Magazyn na przedmioty po zamknięciu sklepu przez system. (dostępny w lewym dolnym rogu ekranu) Wersja Premium Gdy posiadamy w swoim ekwipunku Szpulę Kaszmirumożemy skorzystać z wersji premium na 24 godz i wybrać unikalny wygląd sklepu. Istnieją dwa rodzaje wyszukiwarek. Podstawowa, dostępna dla wszystkich graczy oraz Premium w dwóch wersjach. Wyszukiwarka Podstawowa Wyszukiwarka zlokalizowana jest w prawym górnym rogu ekranu z menu, pod przyciskiem tylko w Pierwszych Miastach. Po wpisaniu nazwy przedmiotu i wybraniu go z listy, ukażą się nam specjalne Niebieskie Strzałki z tobołem wskazujące wszystkie sklepy w okolicy, które posiadają przez nas dany przedmiot oraz krótka informacja i ilości tych sklepów. Po skończonym wyszukiwaniu, wciskamy przycisk Wyczyść , aby skasować strzałki. Wyszukiwarka Premium Dostępna jest w naszym Sklepie Premium lub do zdobycia z silniejszych Boss'ów. Dzięki niej możemy dokładnie wyszukać dany przedmiot który znajduje się w wskazanym przez strzałkę sklepie. Istnieje też wersja ulepszona, dzięki której z poziomu wyszukiwarki możemy zakupić przedmiot bez konieczności udawania się pod wskazywany Magazyn. Szkło Detekcji - umożliwia wyszukanie sklepu z wskazanym przedmiotem Szkło Handlu - umożliwia wyszukanie i bezpośredni zakup wskazanego przedmiotu. Przedmioty wspomagające grę zostały posortowane w cztery główne kategorie i trafiają specjalnie do tego celu zaprojektowanego Magazynu. Działa on na takich samych zasadach co ekwipunek, dzięki czemu przedmioty zawsze mamy pod ręką. Innowacja ta sprawia, że nasz ekwipunek staje się przejrzysty, a my dodatkowo otrzymujemy więcej miejsca na pozostałe przedmioty. Główne cztery kategorie to: Ulepszacze Księgi Umiejętności Kamienie Dusz Zaczarowania i Wzmocnienia Specjalny Magazyn możemy otworzyć za pomocą przycisku Magazyn w ekwipunku i wybraniu odpowiedniej kategorii. Istnieje dodatkowo skrót, U na klawiaturze, który powoduje otworzenie zakładki Ulepszacze. (Zasada działania Specjalnego Magazynu ) System misji został przez nas odświeżony i wszystkie zadania zostały przypisane do odpowiednich kategorii. Dodatkowo na Pulpicie czyli głównym ekranie gry, z lewej strony już nie będą pojawiać się zbędne Zwoje Misji . Gdy chcemy sprawdzić aktywne zadania, wystarczy wejść w Statystyki Postaci i wybrać zakładkę Zadania lub skorzystać z specjalnego przycisku Zadania znajdującego się w prawym dolnym rogu ekranu (obok przycisku Podnieś Umiejętność). Istnieje również skrót klawiszowy CTRL + Q, który kiedyś ukrywał Misje, a teraz przełącza nas na zakładkę z Zadaniami. ... Towarzysz Za pomocą Zwierciadła możemy przywołać postać Towarzysza - Szamana, która będzie wspierać nas w grze. Jego statystki, umiejętności, informacje są widoczne w panelu otwieranym za pomocą Menu bocznego, przyciskiem Towarzysz . Przywołany przez nas szaman oferuje takie umiejętności jak: Pomoc Smoka Błogosławieństwo Odbicie Szkolenie Umiejętności możemy rozwijać od Pierwszego Punktu do poziomu Mistrz (M1) za pomocą Yang , natomiast z poziomu Mistrz (M1) do poziomu Perfekcyjny Mistrz (P) za pomocą specjalnie do tego celu stworzonych Ksiąg Umiejętności , które wypadają z Skrzyń Towarzysza na Dungeon'ach. Rzucane przez Towarzysza umiejętności są oznaczone inną poświatą (efekt "bańka" z 2006 roku) oraz w najmocniejszej konfiguracji słabsze o ok. ~10% niż umiejętności postaci Szaman Smok. System został tak stworzony, że słabszy Buff nie zastąpi mocniejszego Buffa rzuconego przez inną postać lub Towarzysza. Dodatkowe Informacje Naszego Towarzysza możemy dowolnie przebierać w zdobyte z w/w skrzyń przedmioty oraz zmieniać jego płeć. Jego inteligencja wzrasta wraz z poziomem naszej postaci, maksymalnie do 90 punktów. Wszelkie przedmioty dla Towarzysza są zaznaczone literką B - Buff i mogą zostać noszone tylko przez niego. Dla kostiumów rozróżniana jest również płeć. Towarzysz nie jest odwoływany po przejściu na inną mapę jak to miało wcześniej miejsce. Zwierciadło - służy do przywoływania Towarzysza, można zdobyć z dungeon'ów na okres czasu 2/7/14/30 dni. Każda Przerwa Techniczna będzie zapowiedziana minimum kilka godzin wcześniej. Na ekranie gry pojawi się prosta kilkusekundowa informacja o godzinie Przerwy Technicznej, powodzie jaki czasie trwania. Informacja ta będzie widniała cały czas, jeśli do Przerwy Technicznej pozostanie tylko 15 minut. Podczas gry możemy wykonywać dodatkowe zadania i zdobywać specjalnie do tego celu stworzone Punkty Osiągnięć. System również oferuje możliwość podglądu naszych statystyk skuteczności w walce z potworami. Lista punktowanych zadań dostępna jest w grze z Menu bocznego pod przyciskiem Osiągnięcia . Zdobyte punkty wymieniamy u NPC Kadala - Osiągnięcia w Pierwszym Mieście niedaleko Handlarki Różności. ... Smocza Alchemia Alchemia Smoczych Kamieni dostępna jest na serwerze od 30 poziomu postaci. Należy odebrać misję, Smocze Kamienie, w zamian za którą otrzymamy losową ilość Cor Draconis. Cor Draconis możemy odbierać 10 razy dziennie. Informacje Ogólne Każdy Smoczy Kamień posiada Klasę, Jakość, Poziom. Maksymalna Klasa: Legendarna Maksymalna Jakość: Wyborny Maksymalny Poziom: +6 Maksymalna ilość bonusów: 5 Tabela Smoczych Kamieni Poniżej znajduje się tabela przedstawiająca Smocze Kamienie w najlepszej możliwej konfiguracji. Rodzaj Kamienia Bonus 1 (podstawowy) Bonus 2 (od stopnia Mitycznego) Dodatkowe Bonusy (od 0 do 3 bonusów) Legendarny Smoczy Diament Jakość: wyborny, Poziom: +6 Inteligencja +12 Odporność na lód +12% Obrażenia Umiejętności: +18% Odporność na Obrażenia Umiejętności +18% Obrona Magiczna: +18 Wartość Magicznego Ataku: +18 Legendarny Smoczy Rubin Jakość: wyborny, Poziom: +6 Siła +12 Odporność na ogień +12% Średnie obrażenia +18% Odporność na obrażenia: +18% Obrona: +240 Wartość Ataku: +360 Legendarny Smoczy Jadeit Jakość: wyborny, Poziom: +6 Maks PE: +600 Odporność na wiatr +12% Maks PŻ: +3600 Maks PŻ: + 24% 12% obrażeń będzie dodanych do PŻ Regeneracja PŻ: +12% Szansa na odzyskanie PŻ: +6% Legendarny Smoczy Szafir Jakość: wyborny, Poziom: +6 Zręczność +12 Odporność na ziemię +12% Silny lub odporny przeciwko Wojownik: +18% Silny lub odporny przeciwko Ninja: +18% Silny lub odporny przeciwko Sura: +18% Silny lub odporny przeciwko Szaman: +18% Silny lub odporny przeciwko Likan: +18% Legendarny Smoczy Granat Jakość: wyborny, Poziom: +6 Maks PŻ: +1800 Odporność na błyskawice +12% Maks PE: +1800 Maks PE: + 24% 12% obrażeń będzie dodanych do PE Regeneracja PE: +12% Szansa na odzyskanie PE: +6% Legendarny Smoczy Onyks Jakość: wyborny, Poziom: +6 Witalność +12 Odporność na mrok +12% Szansa na uniknięcie Strzały: +12% Odporność na coś krytyczny: +12% Odporność na przeszywający cios: +12% 12% szansy na odbicie Ciosu Szansa na blok ciosów: +12% Zostało też wprowadzone usprawnienie, dzięki któremu jednym kliknięciem Wszystko możemy przerobić całą aktualnie otwartą stronę Smoczych Kamieni. ... System Energii System Energii dostępny jest na serwerze od 35 poziomu postaci. Należy odebrać misję Energia w zamian za którą otrzymamy darmowy Kryształ Energii . Dodatkowo zmieniliśmy oznaczenia stopnia naładowania Paska Energii . Więcej informacji pojawia się po najechaniu na ikonę energii. - pasek jest w pełni naładowany. - pozostało 25 minut. - pozostało 5 minut. - pasek energii jest rozładowany. Informacje Ogólne Ilość Odłamków Energiipotrzebnych do przerobienia: 30 Maksymalny stopień Kryształu Energii: 10% Czas trwania Kryształu Energii: 2 godz. Minimalny poziom uzbrojenia na Odłamki Energii: 35 poziom ... Szarfy Naramienne Szarfy Naramienne dostępne są na serwerze od 40 poziomu postaci. Należy odebrać misję Szarfy Naramienne u Theowahda w Pierwszym Mieście. Szarfy są elementem widocznego ubrania jak broń czy zbroja. Dodatkowo nie posiadają żadnych limitów poziomowych czy czasu trwania. Informacje Ogólne Maksymalny stopień szarfy: 4 Maksymalny procent absorpcji: 25% Szarfa może posiadać bonusy z: Broni lub Zbroji Wytwarzanie szarf Aby wytworzyć prostą szarfę, udajemy się do Theowahda i wybieramy opcję Wytwarzanie Szarfy. Szansa na pomyślne wytwarzanie szarfy wynosi 100%. Przetopy, które można przerabiać na szarfę to: (w dowolnej konfiguracji np. 2x Szmaragd 1x Rubin) 1x Rubin, 1x Szmaragd, 1xSzafir, 1xGranat, 1xAleksandryt 5x Delikatne Sukno do zdobycia na z Boss'ów. Fryzury i Kostiumy Kostium Premium lub Eventowy posiadają do 3 wbudowanych bonusów. Do pozostałych Kostiumów w grze możemy dodać maksymalnie 3 bonusy. Bonusy te są połową podstawowych bonów, które możemy posiadać w broni lub zbroi. Istnieje możliwość ukrywania kostiumów oraz przenoszenia bonusów Do bonowania służą przedmioty, dostępne u Handlarki Różności. Transformuj Kostium - za każdym razem usuwa wszystkie bonusy z kostiumu i dodaje nowe, ilość bonusów może ulec zmianie. Zaczaruj Kostium - za każdym razem usuwa wszystkie bonusy z kostiumu i dodaje nowe, ilość bonusów nie może ulec zmianie. Transfer Bonusów - pozwala na przeniesienie aktualnych bonusów z jednego kostiumu do drugiego. Nakładki na Broń System Kostiumów poszerzyliśmy również o Nakładki na Broń. Nakładek nie można dodatkowo bonować, lecz mogą posiadać wbudowane bonusy. Można je zdobyć wyłącznie podczas Wydarzeń Eventowych, dostępne też są na start gry. Istnieją dwa rodzaje nakładek: Podstawowe (klasyczne) Animowane (modern) Możemy ubierać nakładki tylko tego samego typu co wcześniej założona broń. Nakładki nie posiadają limitu poziomowego, można nosić od 1 poziomu postaci. Wyróżniamy dwa rodzaje zwierzaków, Podstawowy oraz poszerzony System Zwierząt Domowych. Dzięki temu jednocześnie możemy przywołać dwa zwierzaki, po jednym z każdego z systemów. Podstawowe Zwierzaki Podstawowy system, w którym zwierzaki mają wcześniej już przypisane maks. 3 bonusy. Aktywny zwierzak posiada w ekwipunku specjalną poświatę. Zdobyte zwierzaki nie posiadają limitu czasowego (z wyjątkiem Eventowych) Czas trwania zwierzaka Eventowego waha się między 7 ~ 30 dni. Huashinek (PvP) Mini wersja Generała Huashina, któa wymaga wyjątkowo dużo miłości. Silny przeciwko Ludziom +20% Max PŻ: +3000 Obrażenia Umiejętności +10% (Zwierzak) Przygodę rozpoczynamy od zdobycia Jaja zwierzaka. Na serwerze występuje kilka rodzai, lecz nie wszystkie są dostępne. Jajo Małpiszona , Jajo Pająka , Jajo Razadora , Jajo Nemere , Jajo Nieb. Smoka , Jajo Azraela , Jajo Orka , Jajo Kata Jajo Czerw. Smoka . Gdy chcemy wykluć zwierzaka, klikamy w zdobyte Jajo , a następnie podajemy jego imię, od 3 do 12 znaków oraz zapłacić odpowiednią ilość Yang. Imiona zwierzaków mogą się powtarzać. Wykluty zwierzak będzie posiadał losowy: bonus, czas trwania ( od 1~ do 7 dni) oraz 1 poziom. Możemy go przywołać specjalnie do tego celu otrzymaną pieczęcią. Poświata na pieczęci świadczy o tym czy dany zwierzak jest przywołany. Wszelkie informacje na temat zwierzaka są dostępne w wysuwanym panelu z Menu bocznego za pomocą przycisku Zwierzak . Można je również otworzyć za pomocą skrótu klawiszowego P. Czas trwania jak i wiek naliczany jest wyłącznie wtedy gdy przywołamy zwierzaka. Aby rozwijać zwierzaka należy zdobywać razem z nim doświadczenie poprzez pokonywanie potworów i zapełnienie czerwonych kulek. Jednak to nie wszystko, do kompletnego zdobycia poziomu brakuje jeszcze niebieskiej kulki. Zapełnić ją możemy wyłącznie tzw. "złomem" czyli broniami, zbrojami, biżuterią, która jest nam niepotrzebna. Im wyższy poziom lub stopień ulepszenia wymienionych przedmiotów tym więcej doświadczenia otrzyma nasz zwierzak. Każdy zdobyty poziom sprawia, że nasz podopieczny staje się coraz większy, a efekty widać gołym okiem w grze. Aby ewoluować zwierzaka należy posiadać minimalny poziom z danego przedziału ewolucji oraz potrzebne przedmioty. Ewolucja Poziom Przedmioty Młody 1 - 40 Brak wymaganych ulepszaczy. Dziki 41 - 80 10x Księga Młodego Zwierza , 10x Ozdobna spinka do włosów, 5x Kawałek Lodu+, 5x Czarny Uniform+ , 10x Biała Wstęga+, 10x Worek z Pajęczymi Jajami, 10x Shuriken. Dzielny 80 - 81 10x Księga Dzikiego Zwierza, 2x Krwawa Perła, 10x Ornament, 10x Krem do Twarzy, 10x Futro Yeti+, 10x Kłąb, 5x Księga Klątw+. Bohaterski 81 - 105 10x Księga Dzielnego Zwierza , 10x Nieznane Lekarstwo+, 10x Ząb Orka+, 10x Pamiątka Po Demonie+, 2x Biała Perła, 2x Niebieska Perła, 5x Niebieski Rzemyk. Gdy osiągniemy maksymalną ewolucję Bohaterski, mamy możliwość nauczyć naszego zwierzaka trzech umiejętności spośród 18 dostępnych. Każda z umiejętności może zostać wybrana tylko raz. Umiejętność Księga Efekt Opis Umiejętności Odporność Wojownik Pasywny Umiejętność podnosi Twoją skuteczność obrony na ataki Wojownika. Odporność Ninja Pasywny Umiejętność podnosi Twoją skuteczność obrony na ataki Ninja. Odporność Sura Pasywny Umiejętność podnosi Twoją skuteczność obrony na ataki Sury. Odporność Szaman Pasywny Umiejętność podnosi Twoją skuteczność obrony na ataki Szaman. Odporność Likan Pasywny Umiejętność podnosi Twoją skuteczność obrony na ataki Likana. Księga Ducha Pasywny Dzięki tej umiejętności zwierzak może kraść PE swoim wrogom. Księga Zasięgu Pasywny Zwiększa zasięg ataku postaci. Księga Dropu Yang Pasywny Zwiększa szansę na wypadnięcie większej ilości Yang Księga Odnowy Aktywny Umożliwia poniżej 20% Punktów Życia zregenerować je. Księga Berserka Pasywny Zwiększa siłę ataku Twojej postaci. Księga Nieśmiertelności Aktywny Twoja postać staje się tymczasowo nieśmiertelna. Księga Antymagii Pasywny Zwierzak podnosi Twoją odporność na antymagię. Księga Wampira Pasywny Dzięki tej umiejętności zwierzak może kraść PŻ swoim wrogom. Księga Uzdrowienia Aktywny Niweluje negatywne efekty: krwawienie, zatrucie, spowolnienie. Księga Zwierciadła Pasywny Zwierzak odbija zadawane obrażenia przez wroga w jego stronę. Księga Przeszkody Pasywny Zwierzak blokuje zadawania fizyczne. Księga Przebicia Pasywny Zwiększa szansę na cios przeszywający. Księga Przyśpieszenia Pasywny Skraca czas ładowania umiejętności. Należy również pamiętać o Karmieniu naszego pupila. Do tego celu służą dwa przedmioty, Odżywka oraz dowolne Jajo. Aby go nakarmić wystarczy włożyć przedmiot okna pokarmu przycisk- Nakarm w panelu zwierzaka, lub bezpośrednio przeciągnąć przedmiot na zwierzaka albo jego ikonę w ekwipunku. Dowolne Jajo - przywraca zwierzakowi ~3% Punktów Zdrowia. Odżywka - przywraca zwierzakowi 100% Punktów Zdrowia lub ożywia martwego zwierzaka. Pergamin Nazwy Zwierzaka - pozwala nadać na nowo imię naszemu pupilowi. Klatka Transportowa - Pozwala przenieść zwierzaka z jednej postaci na drugą lub sprzedać w Prywatnym Magazynie. Udoskonalony system wędkarstwa pozwala na łatwiejsze i przyjemniejsze połowy ryb. Punkty wędki zostały zamienione na punkty umiejętności Łowienia, które zdobywamy podczas pomyślnego złapania ryby. Umiejętność zwiększa nasze szanse połowu. Łowienie Wiedza o Łowieniu ryb. Łowienie Mistrz Aktualny poziom: 20 (mistrz) Szansa na pomyślne złowienie ryby: +20% Papka - podstawowa przynęta na ryby. Robak - zwiększa szansę na zdobycie rzadszej ryby. Drobne Ryby - żywa przynęta, która potrafi zaplątać się wśród rzeczy zagubionych w wodzie. (umożliwia łowienie przedmiotów) Marmur Rybaka - zwiększa szansę na złapanie ryby o +2% przez 20 minut. Eventy to jedna z bardzo ważnych rzeczy na serwerze. Oprócz Wydarzeń Okolicznościowych takich jak Święta dochodzą opracowane przez nas cykliczne wydarzenia. Wszelkie informacje o Wydarzeniach będą pojawiać się w prawym górnym rogu pod ikoną Event oraz niektóre mniejsze Eventy będą występowały w Menu Kategorii - Wydarzenia po kliknięciu w Zwoju Misji . System gildii również przeszedł małą renowację. Od teraz mamy większy wgląd do statystyk, możliwość wpłacania i wypłacania zarobionych funduszy, widoczność zalogowanych liderów innych gildii, nowe budowle, czy dodatkowy napis widoczny nad głową postaci, który świadczy, że dana osoba jest liderem lub jej zastępcą. Dodatkowo na Wojnach Gildii została wprowadzona czarna lista przedmiotów, których nie możemy używać. Należą do nich, mikstury przywracające 100% PŻ, przedmioty powodujące niewidzialność, wierzchowce Przyjazny handel ... Przebudowa systemu handlu, zaznaczanie wybranych przedmiotów w ekwipunku. Więcej miejsc oraz bardziej przejrzyste okno, dzięki czemu dokładnie mamy wgląd z jakim graczem będziemy się wymieniać lub sprzedawać przedmioty. . . . Szybkie Przekładanie Podczas otwartego okna: Magazynu, Handlu, Zielarstwa, Kosza i innych podobnych pojawi się dodatkowy specjalny napis: Szybkie Przekładanie: Użyj (PPM) W tej sytuacji użycie przedmiotu spowoduje przeniesienie go do aktualnie otwartego okna. Dzięki temu zaoszczędzamy czas i nie musimy z osoba przenosić każdego przedmiotu. Szybki Podział . . . Zmiana wyglądu okna do podziału przedmiotów. Dodatkowo nowa opcja "Podziel wszystko" dzieli cały stos np. (200) sztuk danego przedmiotu na mniejsze stosy np. (10) sztuk, od miejsca macierzystego przedmiotu. Dzięki czemu przedmioty nie pojawią się na innej stronie, nawet gdy jest ona pusta. Opcja bardzo przydatna do wystawiania dużej liczby przedmiotów w mniejszej ilości dla Prywatnych Magazynów. . . . Szybkie Sortowanie Szybkie Sortowanie dostępne jest w dwóch podstawowych oknach: "Ekwipunek" oraz w "Specjalnym Magazynie" na ulepszacze, kamienie duszy, księgi, zaczarowania przedmiotu. Funkcja pozwala ułożyć przedmioty według ustalonej przez nas kolejności oraz połączenia wszelkich jednakowych jeśli istnieje taka możliwość, w celu zaoszczędzenia miejsca. Dodatkowo w głównym ekwipunku mamy jedną opcję więcej samo "połącz", aby nie przestawiać wszystkich, przedmiotów. . . . Zaznaczanie ekwipunku Podczas jakiejkolwiek interakcji w grze, wymiany, kupna, sprzedaży, usuwania, wytwarzania itd... Mamy zaznaczone pola kolorem szarym przedmiotów, których nie możemy użyć czy nimi handlować. Dodatkowo kolorem czerwonym jesteśmy poinformowani o tym jakie przedmioty zostały przez Nas wybrane i ułożone w innym oknie. Stopień przedmiotu . . . W prawym dolnym rogu mamy możliwość bezpośredniego podglądu stopnia przedmiotu. Również ulepszacze tzw "plus" posiadają dodatkowe oznaczenie "+". . . . Podświetlanie przedmiotów Każdy nowy przedmiot w naszym ekwipunku otoczony jest specjalną poświatą. Po najechaniu lub przełączeniu zakładki efekt znika. Podgląd ilości . . . Przedmioty, które wypadają na ziemie dodatkowo oprócz nazwy posiadają w nawiasie szczegółową ilość. Ilość ta również wyświetlana jest w momencie podnoszenia na czacie gry. ... Przesuwanie przedmiotów Możliwość dowolnego przesuwania przedmiotów po ekwipunku, dzięki czemu zamienią one między sobą swoje miejsce. . . . Szybkie podnoszenie Za pomocą klawisza "~" (tylda) możemy w jednej chwili podnieść wszystkie przedmioty z ziemi. Dodatkowo domyślny zasięg podnoszenia został dwukrotnie zwiększony. Istniej również standardowa możliwość podnoszenia przedmiotów za pomocą klawisza "z". . . . Podgląd potworów Każdy potwór, boss lub Kamień Metin ma opcję podglądu możliwych do zdobycia przedmiotów. Dodatkowo pokazywane są wszelkie informacje na temat danego celu. Aktywne bonusy, siła obrażeń czy PŻ. Podgląd znajduje się zaraz przy: Pasku Życia. Podgląd skrzyni . . . Za pomocą przycisków CTRL + PPM i najechaniu na skrzynię, mamy możliwość podglądu znajdujących się w niej przedmiotów. Dodatkowo suwakiem ustawiamy ilość jednorazowo otwieranych skrzyń. Skrzynie też mogą posiadać więcej niż jedna zakładka. . . . Podgląd ekwipunku Każdy gracz na serwerze może poprosić inną osobę o zgodę aby podejrzeć jego ekwipunek. Druga strona oczywiście może odrzucić żądanie podglądu lub je potwierdzić. Wtedy gracz ma widok do całego ekwipunku, bonusów, statystyk. Opcję te można również zablokować jak Szept czy Handel. Podgląd statystyk . . . Na serwerze oprócz podstawowych okien, w których możemy sprawdzić bonusy istnieje specjalna zakładka w Oknie Postaci dzięki, której możemy wysunąć zakładkę Szczegóły. Pojawią się w niej wszelkie bonusy, które aktualnie występują na serwerze. Podzielone zostały na odpowiednie kategorie. Zielonym kolorem zaznaczone są wartości dodatnie, a kolorem czerwonym wartości ujemne bonusów. Jest to najdokładniejsze źródło informacji. . . . W walce Powstało dość wiele modyfikacji walki. Od teraz Punkty Zdrowia są dynamiczne, ukazując jak mocny był ostatnio zadany cios. Zostały również poprawione napisy DMG, a w przypadku krytycznego uderzenia przyjmują one kolor niebieski. Po lewej stronie widnieje kafelek, dzięki któremu wiemy jaki bonus działa na potwora. Kafelek zmienia się wraz z innym działającym bonusem. Wszelkie Boss'y nad głową posiadają specjalną czaszę, widoczną na zdjęciu, dzięki której są łatwiej zauważalni na mapach z sporym zagęszczeniem potworów. Każdy Boss od teraz może maksymalnie przemieszczać się 50 jednostek od miejsca pojawienia się oraz nie może wepchnąć postaci w ścianę. Przy każdym potworze widnieje poziom oraz informacja czy jest agresywny*. Klawiszami CTRL + Tab możemy bezpośrednio przełączać się pomiędzy celami. Niniejsza prezentacja została opracowana i stworzona przez Bambus3k™. Na układ graficzny, zdjęcia, logotypy, kod źródłowy xHTML, o których mowa wyżej, nie udzielam licencji i zastrzegam co do wymienionych elementów wszelkie prawa autorskie . Copyright © 2011 - 2019 Balmora
  2. 1 punkt
    Zobaczymy w "praniu" jak będzie z katakumbami. Limit jest/nie jest potrzebny. Na pewno zostanie to zmienione gdy gdy większość graczy będzie za tak. Reklama już się pojawiła, na pewno dojdzie kilka osób, gdy serwer ruszy bez problemu. Zaczarowania wypadają z Metinów/Bossów i to od pierwszych poziomów. A co do IS, to zależy o co pytasz, bo wszystkie ceny zaniżyliśmy.
  3. 1 punkt
    Zacznijmy od tego że bonusy do pvp są chujowe nie oszukujmy się. Chętnie bym zagrał na tym serwerku, lecz przez tą zjebaną postać jaką jest "Lilkan" nie zachęca mnie ani moich znajomych, nawet moj stary mowil ze postac do dupy się nawet nie nadaje Pozdrawiam cieplutko
  4. 1 punkt
    Ciekawe czy naprawiliscie te bugi z s3 ( bo mysle ze na s3 budujecie ten serwer widzac po prezentacji) a nawet jesli naprawiliscie to pewnie wyjdzie kutasówa jak zwykle. POWODZONKA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...