Skocz do zawartości

wolekss

Weteran
  • Liczba zawartości

    157
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Zawartość dodana przez wolekss

  1. Aktualna ofka z gry - 23kkk
  2. Siema mam na sell purpurową trute+4 Średnie obrażeń 54 6 silny na orki 8inteligencja 5szycie KD+5 CW:11kkk KT: Oferta, która mnie zadowoli
  3. wolekss

    Purpura +6 śr 50 20/6/3

    Aktualnie mam ofertę w grze 3kkk. Co jakiś czas pojawiają się na 3.5-3.7. Więc teraz zmiana CW Teraz Cw to 3.1kkk lub purpuraa mix + dopłata
  4. wolekss

    Purpura +6 śr 50 20/6/3

    PURPURA już +7.
  5. Siema, mam na sprzedaz Purpurowy zatruty miecz+6 Bony oraz KD: Śr50, 20diabły 6inteligencja, 3omdlenie KD +5 - Ataku, obrażeń, Potwora CW- 1.5kkk KT- ??? Kontakt PW na forum Opcjonalnie za mix + dopłata
  6. Siema, mam Trute +9 do sprzedania lub wymianę za mix + dopłata Truta+9 -śr43 -20Mistyki -6Siła -10Krytyk Bez KD CW- 500kk KT: ? Kontakt w komentarzu lub PW forum. Nie przyjmuje ofert w PLN tylko Yang/SM/Inna truta+9 mix + dopłata
  7. Nie mogę się doczekać jeszcze te dwa dni :(
  8. Ty też możesz byc jak fubu, będzie czerwony smok jako legenda to możesz go potem nawalać xD
  9. Konto xChrupek ani żadne inne które jest w moich rękach NIE JEST NA SPRZEDAŻ. Bo juz mnie słuchy doszły że ktoś gada że ja sprzedaje konta

  10. wolekss

    B jak Balmora

    Jeśli nikt nie rozumie że ktośchce sie popisać że ma pomysły na nude i potrafie je wykonać to nie znaczy że żyjątylko tą gra,po za tym czepiają sie tylko idioci którzy szukają dziury w całym,bo nic innego nie potrafią prócz hejtów i tyle. Postaraj sie sam coś zrobić a potem sie odezwij dzięki :P
  11. wolekss

    B jak Balmora

    Jprd,ludzie co wy sobą reprezentujecie,że nawet z nudów nie można coś zrobić i sie tym pochwalić,bo jakieś poj**by sie czepią i wszędzie widzą interesy,bo nie potraficie docenić tego że jak ktoś chce zrobić coś ciekawego to odrazu tylko "bryłki" a jesteście jedne wielkie dna,nie myślące i tyle ode mnie pozdro hejterzy z myśleniem gimbusów,nie będe mówił że jesteście dzieciaki czy gimbusy bo nie wiem w jakieś grupie wiekowej jesteście ale to co napisaliście świadczy że jesteście gimbusami albo macie myślenie jak oni pozdrawiam
  12. wolekss

    B jak Balmora

    Dzień na balmorze,troche sie nam nudziło i wpadliśmy na pomysł. Efekty macie poniżej w ssie Udział wzięły postacie użytkowników: -PanDynka -MokryDzik -chopeQ Pomysłodawcy: -PanDynka -chopeQ
  13. po 1 Gildia BioMechanika to są mixy,oddaj psc skiny które ukradłeś,po 2 zabijanie to jest utrudnianie gry,pozdrawiam waszą logike,której wogle nie macie,jedyne co wam zostało to zawodówka i McDonald :D
  14. specjalnie dla Ygora przeczytam całe zasady balmory,jak mi wiadomo rywalizacja królestw to jest bicie ludzi z innych królestw,nie ze swojego,to podchodzi pod utrudnianie gry,bo bijesz swoich a nie innych :D polecam czytać zasady balmory i kozacz :D a i wykorzystał fakt że gościu sie nie zna i dał beznadziejną postać I3almora za tego bma gdzie ta jego była postaćmało była warta ,pozdrawiam gimbusa Ygora (Y)
  15. zapraszam do zobaczenia ssów z udział "śmieszka" Ygora xD https://scr.hu/dJq43X http://iv.pl/images/81768161586066850152.png
×
×
  • Dodaj nową pozycję...