Skocz do zawartości

MamaShena

Nowy
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana MamaShena w dniu 16 Październik 2017

Użytkownicy przyznają MamaShena punkty reputacji!

Reputacja

3 Neutral

O MamaShena

  • Tytuł
    Member
  1. Wspominki

    Ty [cenzor] judaszu ty hahahahahahahahah Fajne wspominki masz ze cie wyj3bali z interesu ;D A tak na serio wszyscy mają w dupie twoje wspominki co były x lat temu xD Elo xD Arek Kominek xDe
  2. Wspominki

    Ty to masz faktycznie co wspominać ,że cie wylali z teamu jak Małysza jeszcze jego tu brakuje i jego postów żenada nie skomentuje..
  3. Pozdrowionka

    No i ostatni bo się nawet wytłumaczyć nie potrafisz a co najważniejsze udowodnić a co do Chuysterisagównosterisa to ty tam sobie graj z Pućpajacem bo wy przecież ekipa i nie jestem tobą żeby opierdalac kogos.A i jeszcze jedno gównem to jesteś Ty i nie pouczaj mnie o czytaniu ze zrozumieniem bo pierdolisz co innego a robisz i tak swoje więc pluje ci do d*py tak jak Domen i wypierdalaj ciągnąć chuja na vesteris.pl elo.
  4. Pozdrowionka

    Oj widać ktoś ma ból dupki podobno szkoda tobie na mnie czasu a jednak ? Lepiej Ty przeczytaj co napisałeś "Szkoda mi na ciebie czasu" Przechodząc do rzeczy zawsze tak pisałeś ,że to ,że tamto było nie tłumacz się setny raz bo pie...rdolisz jedno i to samo bez poparcia dowodem/ami. A co do napisania napisałem prawdę swoje teksty które napisałeś są od Rafonixa tego pseudo kozaczka który nawyzywał ludzi w internecie ,że by im napie..olił itd a przyszło co do czego to był osrany i przepraszał w dodatku udaje gita życiowego ,że jebać policje itd a i tak jest osrany jak przychodzi co do czego to nawet nie potrafi się zachować poczytaj w internecie o twoim idolu zwykła [cenzor] kozak w necie piz w świecie. Podsumowując możesz ciągnąć dalej chuya Pućpajacowi czy tam komu jeszcze może Endymionowi na Chuysteris.pl A i jak nie masz zamiaru się tłumaczyć chodź nawet nie potrafisz i tego zrobić to możesz zamknąć ryja i spi3rdalać.Elo
  5. Pozdrowionka

    Pisz dalej te swoje teksty Rafonixa bo własnych nie masz nawet nie potrafisz się wytłumaczyć ani nie jesteś wiarygodny.
  6. O top1 kozaku Balmory który oczernia i wyzywa

    Pik Pik Ha Ha Ha :D No a tak na poważnie no jak to gdzie na balmore ! ! ! Brakuje mi ciebie :( zawsze jest fajnie ale z tobą jest najlepiej <3 Pozdrawiam xDDD
  7. O top1 kozaku Balmory który oczernia i wyzywa

    Oj Andzia Andzia <3 SexMasterka zawsze jest gotowa na powrót xD A jak bedzie powrót to też jazda bez trzymanki Pozdrawiam ;D
  8. Pozdrowionka

    Angela bardzo mi cb brak :( pije nektar z banananan i hejnanananan jak jesteś :*
  9. O top1 kozaku Balmory który oczernia i wyzywa

    Nie nie Balmora to jest przyszłość Angela trzeba walczyć z kur*stwem tymi Poferami Orzeszkami itp pamiętaj ze zawsze będę nawet jak wrócisz będę w pomocy i nie tylko ja bo jest ekipa na serverze ;D tak bardzo mi ciebie brakuje :(
  10. O top1 kozaku Balmory który oczernia i wyzywa

    Angelino Joli Wracaj na server to będzie siła moc pompa Najlepsze akcje tylko z Angelą ;P Fajnie by się grało z tobą na balmorze xDe
  11. Pozdrowionka

    O jest królowa siema joł joł hehe :) Kiedy powrót na server fajne się akcje dzieją ale z tobą byłyby najlepsze ;/ cieszyłbym się jakbyś wróciła byłoby z kim grać xd
  12. Pozdrowionka

    Widać ,że ktoś tu dostał płaczu ;] Znowu się durnie tłumaczysz pajacu jak i tu to i na vesteris to samo było jeszcze jakbyś mógł to udowodnić dowodem ^^ Oddaj 3kkk wkoncu Zatrutemu Podsumowując możesz iść j3bać dalej lache na chuj.sterisie Pucikowi tyle w temacie :) I pokazales co zrobiles 90lvl max 96 ale kupiony mogles mieć wszystko ale nie było cie stać chuya ku.tasa w dupie swojego Pucika CweLsIkA mogłeś mieć a nie wszystko.
  13. Pozdrowionka

    A ten Pofer leszcz jebac urwy nie chce znac Ps niestety nie odda ci tego 2kkk ponieważ jest ścierwem był i będzie nic nie osiagnal na balmorze s1 poza kupnem Verde ktory mial 90 lvl i eq do dropu a już nie wspominając o s2 i s3 obecnie obrabia jajca pućkowi na Gównosteris/Chuysteris.pl tam mozesz go szukac.Pozdrawiam Arek ;) ten od showup Agness xDDD kiedyś na ts się śmialiśmy ;D
  14. WIDZIAŁ KTOS PRZEMKA BO TESKNIE :(

    A Andżela z Piaseczna ? xd
  15. O top1 kozaku Balmory który oczernia i wyzywa

    Ty się zbłaźniłeś ukazując screeny jak leżysz i w którym dostałeś manto a więc sam siebie wsypałeś ;) Po drugie znowu się durnie tłumaczysz nie wiem czy ty potrafisz czytać ze zrozumieniem ale chyba jednak nie :) Po trzecie wiem z kim pisze więc nie rób z siebie durnia bo dajesz loginy i hasła na prawo i na lewo więc tam każdy gra a najwięcej Ty dostajesz manto a później płaczesz tak jak to ukazałem :) Po czwarte pokaż mi dowody na którym ja bije kogoś innego niż waszą gildię niskie lvle haha mnie interesuje Wasza Gildia a nie niskie lvle więc nie becz i te niskie lvle są akurat z waszej gildii i tyle samo szczekają jak Wy :) Po piąte pokazałeś ,że nie tylko zemną masz konflikt a więc czym jest to spowodowane wymyślaniem durnych bajeczek na VIP 9 jak i na grze na temat Kejli którą podrywałeś a ona Ci dała kosza i potem wyzywałeś od gejów itd A i najważniejsze też o mnie ,że kradnę ,że jestem złodziejem ,że okradłem Naxrila :) Kolejna sprawa i ostatnia jak Kuba bogu to tak Bóg Kubie a więc nie miej pretensji ,że masz bite i to nie tylko ja to robie :) A i jeszcze tobie dodam naucz się czytać ze zrozumieniem bo chyba nie skończyłeś nawet szkoły podstawowej dalej wymyślaj sobie bajerki ,że kupiłbyś Balmore i ich ludzi XD Kończę tę żałosną konwersacje no sam siebie wsypałeś rusz tym garem.Nie pozdrawiam A i nie zasłaniaj tych screenów w których dostałeś na Drizzicie Może byś się pochwalił o oczernianiu mnie od złodzieji ? I jeszcze o tym ,że kupiłbyś ten caly Server i jego ludzi XD ? A i kiedy przyjedziesz po mnie ? Bo z tego co wiem chcesz adres do mnie ;) za te słynne trzysta polskich złotych heheheheh
×