Skocz do zawartości

NieOgarniam

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana NieOgarniam w dniu 24 Październik

Użytkownicy przyznają NieOgarniam punkty reputacji!

Reputacja

19 Good

O NieOgarniam

  • Tytuł
    Collaborator
    Collaborator

Ostatnie wizyty


321 wyświetleń profilu
  1. NieOgarniam

    nowy gracz

    To nie ma tutaj skrzynek. Źle zrozumiałem :D
  2. NieOgarniam

    nowy gracz

    Cześć, Opłaca się zaczynać, jak najbardziej. Serwer jak każdy ma swoje plusy i minusy natomiast uważam, że warto. Są skrzynki postaci do 90 poziomu i lecą z nich dodania/zmianki/alchemia/przepustki/ odpały czy to co zawsze się przyda na start :) Do początkowego zarobku najlepszy jest wojownik body z uwagi na największy dmg a czy później się to zmienia? Nie uważam, żeby była jakaś kolosalna przepaść między bodym a WP. Zarobek na start to zbijanie wszystkiego- dosłownie. Początkowe bossy, metiny oraz dungeony pozwalają naprawdę dobrze zarobić na starcie gry. Nawet minibossy w m2 mają jakiś potencjał na zarobek w chwili obecnej. Po prostu zbijaj wszystko w swoim przedziale lvl'owym co spotkasz a yangi same się będą mnożyć.
  3. Fakt, moje niedopatrzenie. Niestety nie mogę edytować postu, natomiast wysłałem prośbę o zmianę. Dzięki za czujność!
  4. Cześć, Mam na sell takie oto itemki: 1. Purp żał+9 sr 49, 20 mistyki CW-10KKK KT-?? MP 1KKK 2. Purpu Truta+9 sr 55 CW- 10KKK KT--?? MP- 1KKK 3. Purp. Zborja exp +9 CW- 5KKK KT-? MP 1KKK 4. Naszyjnik Krysz. Duszy+9 CW- 5KKK KT-?? MP 500kk 5. Wojownik Body 97, po biologu, 30 lvl konia, alchemia znakomita perf CW- 5KKK Kt-?? MP 1KKK
  5. Cześć, Miał ktoś podobny przypadek z kołem losu, że przy wylosowaniu głównej nagrody wyrzuca clienta bez run time error? :D Drugi raz podświetla mi się główna nagroda i cyk wydupia. Po zalogowaniu ani kupony ani nagrody. Dodam tylko, że to tylko przy wylosowaniu orzeszka tak było.
  6. Krytyka przychodzi najłatwiej, ale żeby zrobić coś samemu to już nikomu się nie chce. Wszystko co jest w tym temacie pisałem sam z głowy ale tłumaczyć się nie zamierzam. Zrobiłem to też nieco z nudów ale też dlatego, że cały czas ktoś dopytuje o alchemie, o pasy o drop itd. Teraz również sprawdziłem sobie prezentacje i porównaj informacje, które ja umieściłem tutaj i informacje jakie są w prezentacji. Duża część osób nie rozumie kompletnie alchemii (nawet w dyskusjach widziałem temat w tej sprawie i to nieco mnie popchnęło w tą stronę) dlatego chciałem to zrobić najbardziej "łopatologicznie" jak się da. Jeżeli uważasz, że to kompletnie nic nie wnosi to w prawym górnym rogu masz opcję "zgłoś". Krytyka jest jak najbardziej potrzebna, natomiast musi to być konstruktywna krytyka, która cokolwiek wnosi.
  7. Siema Na sell wpada alchemia 1. Rubin CW- 20kkk Kt-? MP- 1kkk 2. Onyks CW- 1KKK KT- 3KKK MP- 100kk 3. Diament CW- 1KKK KT-1.5KKK MP- 100kk Licytacja do poniedziałku lub oferty, która mnie zadowoli
  8. Cześć, Ogólnie słowem wstępu chciałem nieco pomóc innym opisując w tym poradniku podstawowe systemy występujące na serwerze, o które pyta bardzo duża ilość graczy. Spis treści: 1. Wbijanie skilii- Co z czym i dlaczego właśnie tak 2. System autobuffa 3. System szarf 4. System alchemii 5. System pasów 6. Ranga 1. Skille Tutaj będzie krótko zwięźle i na temat. Wbijanie umiejętności: 0-M1- 17 pkt umiejętności M1-G1- 55 pomyślnie przeczytanych ksiąg umiejętności dla danego skilla (np. Aura Miecza)- Rada pustelnika zwiększa szansę na przeczytanie książki do 100%, natomiast zwój egzorcyzmu usuwa czas oczekiwania potrzeby do przeczytania następnej księżki G1- P 10 pomyślnie przeczytanych kamieni duchowych. Zwój egzorcyzmu usuwa czas oczekiwania potrzzebny do przeczytania następnego kamienia duchowego Berek oraz silne ciało- Czy opłaca się wbijać je wyżej niż G1? Berek- zwiększa prędkość ataku oraz poruszania się Otóż moja odpowiedź brzmi nie! Berek na G1 w zupełności wystarczy na tym serwerze z uwagi na fakt, że szybkości ataku mamy już wystarczająco dużo choćby z misji od biologa, zielona mikstura duża, PPK, nakładka na broń. To wszystko daje nam szybkość ataku na poziomie 200pkt co zdecydowanie wystarczy do tego aby nawet nie używać tej umiejętności. Dodam również, że berek zwiększa otrzymywane obrażenia proporcjonalnie do stopnia rozwinięcia umiejętności. Silne ciało- Zwiększa ilość obrony oraz od poziomu G1 mamy wbudowaną "odporność" na upadek Tutaj tak naprawdę zostawiam do oceny każdemu z osobna jako kwestię indywidualną natomiast z mojego punktu widzenia odpowiedź również brzmi nie. Jak największa ilość obrony tutaj nie ma większego znaczenia z uwagi na fakt, że na mapach działają różnego rodzaju odporności. W kwestii pvp ilość obrony odgrywa już ważną rolę i jak to mówią "kij ma zawsze dwa końce", większa ilość defa= większe przeszywające obrażenia. 2. AUTOBUFF Autobuff to nasz towarzysz, który jest z nami od początku gry oraz posiada umiejętności (aby je aktywować bądź dezaktywować należy kliknąć PPM na daną umiejętność- jeśli umiejętność jest aktywna będzie podświetlona białą otoczką) obu profesji szamanów tj: - Umiejętności niekatywne - Umiejętności aktywne Pomoc Smoka - zwiększa szanse na krytyczne uderzenie Błogosławieństwo - Zmniejsza otrzymywane obrażenia fizyczne Odbicie- Odbija % obrażeń, które otrzymuje nasza postać w oponenta Zwinność- Zwiększa prędkość poruszania się oraz ładowania umiejętności Zwiększenie Ataku- Zwiększa wartość ataku Oczywiście te umiejętności posiadają mniejsze wartości niż umiejętności Szamana :) Umiejętności rozwijamy do poziomu P Aby je rozwinąć potrzebujemy: 0-M1 - Kamień towarzysza x20 + 200k yang na każdy przypisany punkt, 100% szans na pomyślne przeczytanie -Bez limitu czasowego M1-G1 - Księga towarzysza x10- Limit czasowy 5 minut, 100% szans na pomyślne przeczytanie (nie działa zwój egzorcyzmu) G1-P- Kamień duch. Towarzysza x10- Limit czasowy 30 minut, 100% na pomyślne przeczytanie (nie działa zwój egzorcyzmu) 3. SZARFY Szarfy wytwarzamy u Theowahdan w każdym M1. Aby wytworzyć szarfę prostą potrzebujemy: - Delikatne sukno x10 - Sukna zdobywamy z dungeonów +45 oraz bossów - Czerwony barwnik x1- Do zdobycia z Dunegonu 45 (mroczne bagna) oraz od handlarki różności za 7.5kk Rodzaje szarf: - Szarfa władcy prosta- 1% absorbcji - Szarfa władcy dostojna- 5% absorbcji -- Aby wytworzyć potrzebujemy 2x Szarfę prostą - Szarfa władcy Zacna- 10% absorbcji -- Aby wytworzyć potrzebujemy 2x Szarfę dostojną - Szarfa Władcy Unikat- 15-25% procent absorbcji -- Aby wytworzyć potrzebujemy 2x Szarfę zacną. Unikat po wytworzeniu ma bazowo 15% absorbcji. Aby uzyskać 25% absorbcji bonusów należy łączyć ją z innymi unikatami (Każde pomyślne połączenie zwiększa stopień absorbcji o 1%) Do szarfy możemy absorbować bonusy z broni oraz zbroi. 4. SYSTEM ALCHEMII Na serwerze dostępna jest również alchemia, którą możemy zdobyć z metinów, bossów, dunegonów. Alchemię wytwarzamy u alchemika w każdym M1. Cor draconis, które możemy zdobyć są następujące: - Cor draconis surowe- Do zdobycia od początkowych etapów gry( dungeony, bossy, metiny ) - Cor draconis szlifowane- Do zdobycia od początkowych etapów gry (bossy, dungeony) - Cor draconis rzadkie- Do zdobycia w późniejszych etapach rozgrywki (metiny, dungeony) - Cor draconis antyczne- Do dobycia w późniejszych etapach rozgrywki (Dungeony) - Cor draconis legendarne- Do zdobycia z bossów, dungeonów wysokopoziomowych. Do dyspozycji mamy sześć kamieni z bonusami perfekcyjnymi (2 bonusy stałe, 3 bonusy mieszalne) Rubin - Siła, Siła ognia, Wartość Ataku, Średnie obrażenia oraz odporność na wojnowników Diament - Inteligencja, Siła Błyskawic, Silny przeciwko ludziom, Odporność na Obrażenia oraz Odporność na obrażenia umiejętności Onyks - Witalność, Siła mroku, Odporność na potwory, Odporność na surę, Silny przeciwko potworom Granat - Szansa na odzyskanie Pż, Silą ziemi, Blok ciosów, Obrażenia umiejętności Szafir - Zręczność, Siła lodu, Szansa na cios krytyczny, Odporność na ninje, Odporność na cios przeszywający Jadeit - Max PŻ, Siła wiatru, odporność na cios krytyczny, Szansa na przeszywające uderzenie, Odporność na Szamanów Każdy z tych kamieni daje różne bonusy oraz wartości w zależności od poziomu. Poziomy alchemii prezentują się następująco: 35 poziom- Legendarna alchemia matowa (max poziom ulepszenia +4) 45 poziom- Legendarna alchemia przejrzysta (max poziom ulepszenia +4) 55 poziom- Legendarna alchemia bez skazy (max poziom ulepszenia +4) 65 poziom- Legendarna alchemia znakomita (max poziom ulepszenia +5) 75 poziom- Legendarna alchemia wyborna. (max poziom ulepszenia +6) Aby wytworzyć podstawową alchemię (matową) należy u alchemika łączyć ze sobą poszczególne kamienie, które otrzymamy otwierając cor draconis. Opiszę to na przykładzie diamentu. Aby połączyć ze sobą kamienie wybieramy u alchemika opcję "uszlachetnianie smoczych kamieni" a następnie zakładkę "klasa" Najniższym kamieniem alchemii jest kamień surowy. Aby połączyć ze sobą kamienie 2x surowy smoczy diament daje nam 1x szlifowany smoczy diament 2x szlifowany smoczy diament daje nam 1x rzadki smoczy diament 2x rzadki smoczy diament daje nam 1x antyczny smoczy diament 2x antyczny smoczy diament daje nam 1x legendarny smoczy diament (matowy). Aby podnieść jakość kamienia (matowy/przejrzysty/bez skazy/ znakomity/ wyborny) należy wybrać u alchemika "uszlachetnianie smoczych kamieni" a następnie zakładkę stopień jakości. Poniżej napiszę jak przebiega łączenie kamieni 2x Legendarny smoczy diament (matowy) daje nam 1x Legendarny smoczy diament (przejrzysty) 2x Legendarny smoczy diament (przejrzysty) daje nam 1x Legendarny smoczy diament (bez skazy) 2x Legendarny smoczy diament (bez skazy) daje nam 1x Legendarny smoczy diament (znakomity) 2x Legendarny smoczy diament (znakomity) daje nam 1x Legendarny smoczy diament (wyborny) Oczywiście próba może się nie udać! Aby ulepszyć kamień alchemii należy wybrać u alchemika zakładkę "uszlachetnianie smoczych kamieni" a następnie "poziom". Do ulepszenia kamieni potrzebne nam są fasolki: Zielona smocza fasola oraz Niebieska smocza fasola (zwiększa szanse na pomyślne ulepszenie) 5. SYSTEM PASÓW Pasy wytwarzamy z pasa startowego +9 (Pas ucznia). Nazwy oraz poziomy wraz z potrzebnymi ulepszaczami pozwoliłem sobie pożyczyć z forum od Administracji z działu Ogłoszenia. Poniżej tabela pasów występujących na serwerze : Bonusy Pasów+9 Pas ucznia +9- 500 pż Pas Skórzany +9 - 1k pż, 5% silny na potwory, 5% silny na ludzi Pas Mądrości +9 - 2k pż, 10% silny na potwory, 10% silny na ludzi Pas Mroku +9- 3k pż, 15% silny na potwory, 15% silny na ludzi Pas Niedźwiedzi +9- 4k pż, 20% silny na potwory, 20% silny na ludzi Aleksandrytowy Pas+9 - 5k Pż, 25% silny na potwory, 25% silny na ludzi Aby przerobić pas na kolejny poziom potrzebujemy 10 rzemyków danego koloru (Szczegóły w tabelce powyżej) Do pasa możemy dodać maksymalnie 4 bonusy, które możemy mieszać. W pasach wchodzą tylko odporności (15%) oraz silny (10%) na dany żywioł. 6. SYSTEM RANGI Rangę na serwerze zdobywamy poprzez zabijanie potworów oraz używanie fasolek i owoców życia. Poszczególne stopnie rangi występujące na serwerze wraz z bonusami (oczywiście z pominięciem rang przyjazny- rycerski) 20.001-50.000 Ranga Bohaterski -5% Silny na potwory, 5% silny na ludzi 50.001-100.000- Cesarski -7% silny na potwory, 7% silny na ludzi 100.001- 250.000- Heroiczny - 9% silny na potwory, 9% silny na ludzi 250.001- 500.00- Legendarny- 11% silny na potwory, 11% silny na ludzi 500.001- 999.999- Mityczny- 13% silny na potwory, 13% silny na ludzi 1.000.000- Anielski- 15% silny na potwory, 15% silny na ludzi. Dostępne przedmioty zwiększające punkty rangi na serwerze: - Fasolka zen +200pkt rangi - Niebieska fasolka zen +800pkt rangi - Czerwona fasolka zen- +1200 pkt rangi - Owoc życia +2000 pkt rangi - Rękawica króla przepowiedni, podwaja otrzymywane pkt rangi podczas zabijania potworów Na koniec od siebie dorzucę kwestię zarobku na początku, oraz kilka wskazówek, które mogą się przydać 1. Najbardziej optymalnym poziomem na start (nawet bez itemshopu) jest według mnie 45 poziom. Na tym poziomie mamy dostępną bardzo dużą ilość możliwych zarobków tj: Metiny zazdrości w m2 Metiny duszy w dolinie Metiny cienia na pustyni Metiny Twardość/Śmierci na Górze Sohan Metiny diabła/ Upadku w świątyni Metiny morderstwa na Ognistej Ziemi Metiny Pung- Ma oraz Ma-An w zwykłym lesie Dungeon Wioska Strachu oraz Mroczne Bagna. Do tego warto robić marmury polimorfii dziki sługa (mniej dochodowy, natomiast szybsze wykonianie) oraz Czarny ork (Zdecydowanie bardziej dochodowy, natomiast dłuższe wykonanie). 2. Pamiętajcie o zwiększaniu poziomu Waszego konia, gdyż daje on naprawdę bardzo dobre bonusy oraz znacząco podniesie Wasze obrażenia To na tyle, jeśli macie jakieś uwagi/sugestie to dajcie znać, uzupełnimy temat o każdą cenną wskazówkę :) Mam nadzieję, że takie podstawowe informację się komuś przydadzą.
  9. Płynność płynnością ale to co opisał Fast jest prawdą i dużym problemem. Grywam na kilku serwerach i takie rzeczy się nie zdarzają. Grałem już na serwerach ludzi, którzy pojęcia o nich nie mieli żadnego ale nie crashowalo tam clienta co 10 minut. Nie jest to wina sprzętu czy internetu graczy. Channele wydupia codziennie i robi się rozpiździaj spory. Czasami wystarczy, że 2-3 osoby zalogują się w tym samym czasie na spot i jeb crash. Szkoda bo serwer naprawdę fajny ale takie mankamenty zniechęcają do dalszej rozgrywki zwłaszcza nowych graczy, bo Ci " starzy" już chyba przywykli.
  10. Na nie, tak jak wyżej wspominali byłoby to bez sensu. Ile według Ciebie ta zmiana miałaby kosztować? 20k sm żeby nie robić tego co chwile, wedle upodobań? Jeśli robisz healera/bm'a to logiczne, że na tych postaciach nie bierzesz bonusu wartość ataku bo po co? Przecież te postacie nie służą do dropu tylko pvp. Nie ma co sobie aż tak bardzo ułatwiać życia, które i tak do najtrudniejszych tutaj nie należy. Wybierając postać znasz jej wady i zalety więc argument, że postacie magiczne są do dupy bo nie mają hitów jak body jest z dooopy. To są postacie pvp i niech tak zostanie a jeśli ktoś wybrał sobie z bonusów wartość ataku no to sorry ale masz bm'a pod szycie :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...